ÅPENT

Mandag:

kl.18.00-19.30

 

Torsdag:

kl.19.00-20.30

kl.20.30-22.00

 

Fredag:

Etter avtale

 

 

ADRESSE

Nyveien 11 B

3157 Barkåker, Tønsberg
tbgjjk@gmail.com

Tel: 48 88 79 01/ 98 60 76 22
 

 

PARKERING OG KOLLEKTIV TRANSPORT

Det er masse gratis parkering på utsiden av Barkåkerhallen.

Man kan også ta buss 02 mot Horten eller Tønsberg. Stoppestedet heter Rakkestad/Stuerød.

Ca 5 min gange fra busstoppet. (Det kommer ann på hvor fort du går ;))

HER FINNER DU OSS
  • w-facebook

October 13, 2019

Please reload

Siste innlegg

Oppstart vår 2017

January 2, 2017

1/2
Please reload

Utvalgt innlegg

Årsmøte for driftsåret 2018

February 6, 2019

Innkalling til årsmøte
Tønsberg Ju jitsu

 

Sted: Peppes pizza Tønsberg brygge

Når: 11.03.2019

kl. 20.00- ca.22.00 


Sakslisten er listet lenger ned.
Andre saker til årsmøtet må spilles inn senest 2 uker før møtet.
Eventuelle forslag til aktuelle kandidater til styre kan meldes til klubben senest 2 uker før møtet.

Klubben spanderer pizza på deltagerne, som er betalende medlemmer av klubben, som stiller i møtet.
For å ha stemmerett må man være registrert medlem og ikke skylde/ha upogjorte betalinger til klubben, som f.eks. årskontoigentkontigent, treningsavgift ol.

PS: Dette er rett etter trening på mandagen, så det er mulig å sitte på ned til byen for dem som ønsker kjøre.

Vell møtt!

Mvh.

Styret, Tønsberg Ju Jitsu Klubb

 

Innkallingen ligger også allerede på facebokk.

Påmelding trengs for å ha nok mat og plass til alle.

Saksliste:
Årsmøte 2018
Tønsberg Ju Jitsuklubb

Saker:
1. Godkjenne de stemmeberettigede.

2. Godkjenne innkallingen, sakliste og forretningsorden.

3. Velge dirigent(er), sekretær(er) samt 2 representanter til å underskrive protokollen.
Dirigent:
Sekretær:
Representanter:

4. Behandle idrettslagets årsmelding, herunder eventuelle gruppeårsmeldinger.

5. Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand.

6. Behandle innkomne forslag og saker.

   6.1 Klubben fyller 40 år som klubb i år. Vi skal ha leir og bankett. Bare litt info rundt dette. 

         Påvirker budsjett litt. Trenger frivillige. 

7. Fastsette medlemskontingent.

8. Vedta idrettslagets budsjett

9. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.

10. Foreta følgende valg: Se valg komiteens innstilling
a) Leder og nestleder

b) Tre styremedlemmer og 2 varamedlemmer

c) Øvrige valg i henhold til årsmøtevedtatt organisasjonsplan, jf. § 12 pkt. 9.

d) 2 revisorer.

e) Representanter til ting og møter i de organisasjoner idrettslaget er tilsluttet.

f) Valgkomité med leder og 2 medlemmer og 1 varamedlem for neste årsmøte.

Please reload

Følg oss
Please reload

Søk etter tags